Monday, December 15, 2008

Hari Terakhir Persekolahan 2008M

29hb. November 2008 ( Khamis) - Penuntut I'dadi 1 telahpun mengadakan sedikit jamuan untuk meraikan hari perpisahan dengan Penuntut I'dadi 2 yang akan meneruskan pengajian mereka ke Menengah 1 sama ada di SUAMPRIPAD, MIB, Institut Tahfiz Al-Quran dan di Sekolah Menengah Kerajaan Kem. Pendidikan. Tidak ramai penuntut yang hadir pada hari tersebut cuma sebahagian sahaja yang dapat menghadirkan diri dan membawa sedikit jamuan serta kek istimewa yang di hadiahkan oleh penuntut I'dadi 1 kepada Penuntut I'dadi 2 dengan ucapan "Semoga beroleh kejayaan di masa akan datang".
Nadirah, Adibah , Nuurin & Syazwani antara penuntut I'dadi 2 yang akan berpindah dan memeruskan pembelajaran mereka ke menengah 1 pada tahun hadapan.
Penuntut I'dadi 1 dan I'dadi 2 yang hadir dan merupakan hari terakhir bagi mereka berkumpul bersama-sama sebelum menjelangnya Cuti Penggal Ke-4 Persekolahan.
Nadirah & Ida...buleh tahan durang ani begambar.
Hari tersebut di isikan dengan bermain 'Dodge Ball'..mainan kanak2
Begambar laagi...
Adibah..."Selamat tinggal kawan"
Fatin.."Aku sayang kawanku ani..namanya c babun.."
"Selamat Bercuti Buat Semua Penuntut-Penuntut & Guru-Guru SAB dan isilah musim cuti persekolahan ini dengan perkara yang berfaedah...semoga tahun hadapan kita berjumpa lagi"

No comments: